plannamase

Trening na masę 3 dniowy

Budowanie umięśnionej sylwetki nie jest prostym zadaniem. Oprócz ogromnych pokładów samodyscypliny należy przygotować się od strony niezbędnych informacji. podstawowym krokiem w bodybuildingu jest osiągnięcie optymalnej masy mięśniowej. podczas jej budowania pamiętać należy, że nie odpuszczamy treningu, wręcz przeciwnie, polecany jest tu trening na masę 3 dniowy. To zagadnienie, które znane jest znane każdemu, kto chętnie i z zapałem odwiedza siłownię. Plan treningowy na masę, opiera się o ćwiczenia każdej partii mięśni. każda z nich powinna być trenowana w seriach, przynajmniej po 3 ćwiczenia na partię. W ten sposób, oprócz optymalnego treningu przyzwyczajamy mięśnie, które z czasem wymagają większego ciężaru. Trening na masę 3 dniowy to 9-12 serii na każda partię mięśniową, przy czym pamiętać należy, że sukcesywne zwiększanie obciążenia także powoduje osiąganie znacznie lepszych rezultatów. Tak skomponowany trening na masę 3 dniowy pomoże nam opanować trudne zganienie, jakim jest zbudowanie odpowiedniej struktury mięśni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *